WEBSHOP PAKKEMEDARBEJDER (15-20 timer pr. uge)

OM OS
Hos DANISH GRANOLA COMPANY har vi haft et ønske, en passion og en fælles drøm om at gøre morgenmadsprodukter med en ypperlig kvalitet og smag tilgængeligt. Vores morgenmads-eventyr startede i 2017 og er i rivende udvikling. I april 2020 lancerede vi vores nyeste abonnementskoncept, MORGEN-BOX. Hver måned modtager flere tusinder morgenglade danskere vores økologiske box.  

DINE ARBEJDSOPGAVER
Som pakkemedarbejder hos DANISH GRANOLA COMPANY bliver du en nøglemedarbejder i forbindelse med pakning og forsendelse af ordrer fra vores webshop. Konkret skal du ekspedere en masse forskellige varer og produkter og sørge for, at alt er blevet plukket og pakket korrekt, inden kundernes ordrer forlader webshoppen. 

Da vi er en lille virksomhed, hjælper vi hinanden, og der kan derfor forekomme ad hoc opgaver løbende. 

 

HVEM ER DU?
Hos DANISH GRANOLA COMPANY bliver du en del af et mindre, energisk og ambitiøst start-up, hvor der er højt til loftet, frihed under ansvar, samt en god og fri omgangstone blandt dine kollegaer. Det forventes derfor, at du tør tage ansvar og arbejder selvstændigt og effektivt uden at miste overblikket. Samtidig er det afgørende, at du…

    -  er +18 år
    -  har styr på detaljen, ofte perfektionist vil dine venner sige
    -  er god til at fokusere, og går direkte til det vigtigste – gets stuff done
    -  har en god energi, er smilende og sætter et positivt præg på arbejdsmiljøet

PRAKTISK INFO
    -  Stillingen er på 15-20 timer (med mulighed for flere timer i perioder)
    -  Arbejdstiden: Placeres ml. 09.00 – 16.00 mandag til fredag
    -  Opstart: Hurtigst muligt
    -  Arbejdssted: På vores kontor og lager i Odder

STADIG INTERESSERET?
Send din ansøgning og CV til job@danishgranolacompany.dk.

Skriv venligst "Webshop Pakkemedarbejder, 15-20 timer" i emnefeltet. 

Der afholdes samtaler løbende og med opstart hurtigst muligt.