Kundeservice

Ofte stillede spørgsmål

Abonnement

Kan jeg opsige mit abonnement?

Vores abonnement er 100% uden binding!

Du kan til enhver tid opsige dit abonnement under "min konto". Vi vil blot blive rigtig glade, hvis du senest gør det 5 dage før næste levering :)

Hvorfor er det et abonnement?

Vores MORGEN-BOX kan kun købes som abonnement.

Det er egentlig årsagen til, at vi kan tilbyde den til en skarp pris, da vi dermed langt bedre kan planlægge indkøb, produktion mm.

Det giver os en god besparelse, vi dermed kan give videre til jer

Men vi har ingen binding, så du kan til hver en tid opsige dit abonnement igen - blot 5 dage inden, at næste ordre går igennem.

Vi håber du har lyst til at prøve?

Kan jeg selv styre mit abonnement?

Det kan du bestemt.

Under "Min konto" øverst på siden, kan du oprette en konto, og derefter indlæser den dit abonnement, hvor du kan styre dit abonnement som du vil.

Kan jeg sætte mit abonnement på pause?

Du kan ændre i dit abonnement via Min Konto. Her kan du til enhver tid pause dit abonnement eller ændre leveringsdato, leveringsadresse, ændringer i antal produkter og produktvarianter mv.

Deadline for ændringer i dit abonnement skal ske senest 5 dage inden næste planlagte levering. 

Jeg kan ikke logge ind på min konto. Hvad gør jeg?

For at logge ind på din konto, kræver det, at du har oprettet og aktiveret din kundekonto. Det sker nemlig ikke automatisk ifm. købet af din MORGEN-BOX. Hvis du mangler at oprette og aktivere din konto, kan du gøre det på denne side; 
https://www.danishgranolacompany.dk/account

Hvornår bliver betalingen trukket fra min konto?

Så snart du har tilmeldt dig vores MORGEN-BOX trækker vi din betaling. Det vil sige, at pengene bliver trukket på din konto 1-2 hverdage efter din bestilling. Fremadrettet vil betalingen også blive trukket 1-2 hverdage efter, at bestillingen på din MORGEN-BOX automatisk er blevet genereret.  

Accepterer DANISH GRANOLA COMPANY alle betalingskort?

Vi accepterer Visa/Dankort, Mastercard, Mastercard Debit, Maestro og Visa Electron.

Hvordan kan jeg ændre mine kortoplysninger?

For at ændre dine kortoplysninger, skal du logge ind på din profil under "Konto". Når du er logget ind, skal du klikke "Payment Information" og "Change Payment Information". Herefter vil der blive sendt en email til dig med et sikkerhedslink, hvorefter du får adgang til at ændre dine kortoplysninger. 

OBS: For at logge ind på din konto, kræver det, at du har oprettet og aktiveret din kundekonto. Det sker nemlig ikke automatisk ifm. købet af din MORGEN-BOX. Hvis du mangler at oprette og aktivere din konto, kan du gøre det på denne side; 
https://www.danishgranolacompany.dk/account

Hvornår kan jeg forvente at modtage min første MORGEN-BOX?

Vi sender altid din MORGEN-BOX afsted 1-3 hverdage efter bestilling.

Hvis du har en kommentar til din ordre, og sender os en mail, kan vi dermed altid nå at se din henvendelse inden, vi sender din box afsted. 

Hvornår bliver min næste MORGEN-BOX leveret?

Du har mulighed for at vælge levering af din MORGEN-BOX hver måned eller hver anden måned. Den dag på måneden, som du gennemfører ordren på din MORGEN-BOX, vil blive registreret under dit abonnement. Denne dag vil fremadrettet også fungere som "ordre datoen", hvor der automatisk bliver genereret en ny ordre på månedens MORGEN-BOX. 

Eksempel: Du opretter et abonnement d. 10. maj og vælger levering hver måned. Herefter vil der blive genereret en ny ordre d. 10. juni, 10. juli, 10. august osv. Herefter sender vi din MORGEN-BOX 1-3 hverdage efter bestilling. 

Du har dog altid mulighed for at ændre på ordredatoen, hvis du fx ønsker at modtage tidligere eller senere på måneden. Dette kan du gøre under din kundekonto. Når du er logget ind, skal du klikke "Edit Future Orders" og herefter får du mulighed for at ændre på næste ordredato. 

OBS: For at logge ind på din konto, kræver det, at du har oprettet og aktiveret din kundekonto. Det sker nemlig ikke automatisk ifm. købet af din MORGEN-BOX. Hvis du mangler at oprette og aktivere din konto, kan du gøre det på denne side; https://www.danishgranolacompany.dk/account.   

Hvordan genaktiverer jeg mit abonnement?

For at genaktivere dit abonnement, skal du logge ind på din profil under "Konto". Når du er logget ind skal du klikke "Reactivate Subscription". 

OBS: For at logge ind på din konto, kræver det, at du har oprettet og aktiveret din kundekonto. Det sker nemlig ikke automatisk ifm. købet af din MORGEN-BOX. Hvis du mangler at oprette din konto, kan du gøre det på denne side;https://www.danishgranolacompany.dk/account

Ellers er du også altid velkommen til at skrive til vores søde kundeservice team, som meget gerne vil hjælpe dig med at genaktivere dit abonnement. 

Om MORGEN-BOXEN

Hvad er en MORGEN-BOX?

Vores MORGEN-BOX indeholder udvalgte produkter fra vores morgenmadsunivers samt nyheder. Én MORGEN-BOX vil altid inkludere følgende forskellige ting: granola, nødder, toppings og snacks.

Du kan vælge at få din MORGEN-BOX leveret hver måned, eller hveranden måned.

Hvad koster en MORGEN-BOX?

Vores MORGEN-BOX koster altid 299 kr pr levering.

Du vil altid modtage indhold for mindst 500 kr. Denne værdi er fundet, hvis du skulle købe de samme produkter som enkeltkøb.

Vi håber meget du har lyst til at prøve? :)

Hvor tit får jeg en MORGEN-BOX?

Du kan vælge at modtage:

- Hver måned

- Hver 2. måned

Det er helt op til dig.

Under "min konto" kan du også nævnt ændre leveringsfrekvens og springe en levering over, hvis du for en periode har lidt rigeligt.

Hvor er produkterne fra?

Vores MORGEN-BOX vil altid bestå af Granola, Toppings og nødder.

Du vil altid modtage vores egne udviklede Granola produkter.

Nødder fra nøje udvalgte leverandører, og enkelte gange "gæste produkter" fra mindre leverandører af Økologiske kvalitetsprodukter.

Er produkterne altid 100% økologiske og glutenfrie?

ALLE vores produkter vil altid være 100% økologiske og glutenfrie.

Vi gør meget for at sikre os den mest nænsomme behandling af de produkter vi modtager, og økologi er for os nøglen til et så "rent" produkt som muligt.

Er der altid gratis hjemmelevering?

Med køb af vores MORGEN-BOX får du altid GRATIS levering direkte til din dør

Jeg har allergi for bestemte fødevarer. Hvad skal jeg gøre?

Har du allergi for bestemte fødevarer skal du blot kontakte vores kundeservice på hej@danishgranolacompany.dk.

Så vil vi meget gerne imødekomme din allergi og udskifte produkterne med andre alternativer.

Hvem er vi?

Vi startede Danish Granola Company efter en ferie på Hawaii.

Her fik vi for første gang øjnene op for hvad Granola er for noget.

Vi var kørt lidt sur i de morgenmadsprodukter vi fandt på hylderne herhjemme.

Så uden videre kendskab til fødevareproduktion kastede vi os i foråret 2017 ud i at producere vores egne Granola produkter.

Man kan vel godt kalde os et par morgenmadsnørder der oftest gør meget ud af en god stille morgenstund, gerne med en ekstra kop kaffe :)

Vi håber du har lyst til at prøve vores MORGEN-BOX?

Mvh

Tine & Troels